کاتر جدید شرکت Civivi با نام Quick Snip

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
کاتر جدید شرکت Civivi با نام Quick Snip
Ad image

کاتر جدید شرکت Civivi با نام Quick Snip، یک تیغ طراحی حرفه‌ای

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت Civivi به عنوان یک برند فعال در حوزه تولید انواع چاقو و ابزار بُرش، پس از معرفی کاتر Elementum، این‌بار با تولید یک تیغ طراحی خاص و جذاب به نام Quick Snip، تجربه منحصربفردی از یک محصول کاربردی و قابل حمل (EDC) را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

کاتر Quick Snip محصول جدید شرکت Civivi

محصول جدید شرکت Civivi یک تیغ جراحی کوچک است که از نظر شکل ظاهری، تفاوت فاحشی با نمونه‌های رایج دارد. در واقع یک تیغ جراحی که با اسامی دیگری مانند تیغ طراحی نیز شناخته می‌شود، معمولا دارای یک تیغه مثلثی قابل تعویض بوده و برخلاف چاقوهای معمولی، به یک دسته باریک شبیه به بدنه خودکار متصل می‌شود و به طور کلی در فعالیت‌های هنری، ساخت مدل و فعالیت‌های دقیق و حساس کاربرد دارد.

 

بیشتر بخوانید: 5 نکته از نکات مهم استفاده از دستگاه کارواش

 

بدون شک مهمترین تفاوت تیغ طراحی Quick Snip به ساختار خاص دستگیره آن مربوط می‌شود که بجای استفاده از دسته میله‌ای به صورت یک حلقه پلاستیکی طراحی شده است. تیغه اصلی محصول نیز به وسیله یک حفره دایره‌ای به بخش دسته متصل می‌شود و بدیهی است که امکان نصب تیغه‌های با حفره بیضی‌شکل در این محصول امکان‌پذیر نخواهد بود. لازم به ذکر است که این کاتر همراه با سه عدد تیغ یدکی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

تیغ طراحی حرفه‌ای Quick Snip

نکته جالب دیگر اینکه معمولا تیغ‌های طراحی به شکل عمده برای مصارف کارگاهی و داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و حمل و جابجایی آنها توسط کاربران چندان رایج نیست اما Quick Snip به شکل ویژه به صورت یک کاتر قابل حمل طراحی شده و با وجود یک زنجیر ساچمه‌ای می‌توان آن را به دور گردن آویزان کرد. همچنین این محصول با وزن 4 گرمی خود هیچگونه مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

در مجموع می‌توان تیغ Quick Snip را به عنوان یک اکسسوری همراه با کاربردهای نسبتا محدود در نظر گرفت که البته ممکن است در برخی از شرایط و مشاغل دارای کاربردهای خاصی نیز باشد. این محصول از ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد و در حال حاضر خبری از قیمت نهایی آن منتشر نشده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل