اسپیکر بلوتوثی Philophca، حال و هوای خشن محیط کار را تغییر می‌دهد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
اسپیکر بلوتوثی Philophca، حال و هوای خشن محیط کار را تغییر می‌دهد
Ad image

اسپیکر بلوتوثی Philophca

امروزه، مدل‌های متنوعی از اسپیکرهای مجهز به باتری داخلی در بازار وجود دارند و استفاده از این تجهیزات برای پخش موسیقی در کنار گوشی‌های هوشمند عادی به نظر می‌رسد اما یک برند کمتر شناخته شده با نام Philophca، تلاش کرده تا محیط فضای کار را نیز با استفاده از این فناوری متحول کند. این برند، اسپیکر بلوتوثی جدیدی را عرضه کرده که با استفاده از باتری 18 ولتی ماکیتا کار می‌کند. برای آشنایی با اسپیکر بلوتوثی Philophca در این مقاله مجله کیف ابزار را همراهی کنید.

 

معرفی اسپیکر بلوتوثی Philophca

اگرچه نورپردازی RGB ویژگی جذابی برای گیمرها به نظر می‌رسد اما این قابلیت کاربردی در صنعت ساخت ابزارهای برقی ندارد. به همین دلیل اقدام اخیر برند Philophca برای عرضه یک اسپیکر بلوتوثی که با استفاده از باتری 18 ولتی یک برند دیگر کار می‌کند، عجیب به نظر می‌رسد.

بلندگوی بلوتوثی مورد بحث این مقاله توسط یک برند ناشناخته تولید شده‌ اما با باتری‌های 18 ولتی ماکیتا سازگاری دارد؛ بنابراین اگر مجموعه ابزارهای 18 ولتی شارژی ماکیتا را در اختیار دارید، می‌توانید از باتری این تجهیزات برای روشن کردن بلندگوی بلوتوثی استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی برند Philophca مانند سایر بلندگوهای مشابه می‌تواند موسیقی پخش کند و قابلیت برقراری ارتباط از طریق پروتکل بلوتوث را نیز دارد.

 

بیشتر بخوانید: ساخت ابزار و وسایل کاربردی با وسیله‌های ساده و دور ریختنی، قسمت 6

 

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این دستگاه به 2 درگاه USB مجهز شده است. هر دو درگاه USB-C و USB-A در پشت اسپیکر بلوتوثی قرار دارند که امکان شارژ تلفن همراه با استفاده از باتری‌های 18 ولتی ماکیتا را فراهم می‌کنند. در سطح فوقانی بدنه اسپیکر چند دکمه تعبیه شده که برای کنترل عملکرد اسپیکر و همگام‌سازی آن با گوشی موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خریداران قادر هستند تا گوشی موبایل را با اسپیکر جداگانه همگام‌سازی کنند تا امکان تجربه صدای چند بعدی در محیط را داشته باشند.

اسپیکر بلوتوثی به دو قلاب مجهز شده که امکان اتصال آن به بند دوشی را فراهم می‌کند؛ بدین ترتیب می‌توانیم به سادگی اسپیکر را به هر نقطه‌ای حمل کرده یا در حال حرکت نیز به موسیقی مورد علاقه خودمان گوش کنیم. این اسپیکر، هم‌اکنون با قیمت 27.99 دلار در فروشگاه آمازون به فروش می‌رسد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل