رونمایی از سه ابزار جدید ماکیتا، کارواش خانگی، جاروبرقی و دریل بتن کن

توسط M.Amin افزودن دیدگاه
رونمایی از سه ابزار جدید ماکیتا، کارواش خانگی، واترجت و دریل بتن کن
Ad image

رونمایی از سه ابزار جدید ماکیتا

شرکت ماکیتا در آوریل 2024 سه ابزار جدید معرفی کرد. به گزارش مجله کیف ابزار، این ابزار شامل یک کارواش خانگی XGT 40 ولت، یک جاروبرقی ایستاده با فیلتر HEPA 40 ولت و یک دریل بتن‌کن جدید 1 اینچ SDS Plus با دسته D و فیلتر گرد و غبار HEPA می‌شود. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

 

کارواش خانگی 40 ولت ماکیتا مدل GWH01


شرکت ماکیتا با معرفی کارواش خانگی به لیست معدود برندهای ابزار برقی که چنین محصولی تولید می‌کنند، اضافه شد. این کارواش خانگی با باتری‌های 40 ولت ماکیتا کار می‌کند و در بالاترین حالت، فشار خروجی 1300 پی‌اس‌آی (پوند بر اینچ مربع) با جریان 1.5 گالن بر دقیقه را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای سه حالت عملکرد برای تنظیم فشار آب است.

فشار خروجی این دستگاه 1300 PSI است، که قوی‌ترین فشار در بین دستگاه‌های کارواش خانگی موجود نیست و حتی در بین مدل‌های 40 ولتی هم قوی‌ترین نیست، اما عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد. این فشار به طور قابل توجهی کمتر از حداکثر فشار توصیه شده برای شستشوی خودرو است و در صورت استفاده از نازل “پهن” مانند نازل 40 درجه، برای رنگ خودرو بی خطر است.

میزان GPM (گالن بر دقیقه) این دستگاه نسبتا بالا است. این عدد نشان دهندۀ مقدار آبی است که دستگاه در هر دقیقه مصرف می‌کند. بسیاری از واترجت‌ها حتی با فشار بالاتر، 1.2 GPM آب مصرف می‌کنند، در حالی که این مدل 1.5 GPM آب مصرف می‌کند، به این معنی که در مدت زمان مشابه آب بیشتری مصرف خواهد کرد. اگر مصرف آب برای شما اهمیت دارد، این نکته را در نظر داشته باشید.

این دستگاه دارای دو جایگاه باتری است که امکان استفاده از حداکثر دو باتری را فراهم می‌کند. دستگاه فقط با یک باتری در آن واحد کار می‌کند و هنگامی که یک باتری تمام می‌شود، به طور خودکار به باتری بعدی اتصال پیدا می‌کند. شرکت ماکیتا ادعا می‌کند که در صورت استفاده از دو باتری 5 آمپر ساعتی، می توانید تا 1 ساعت از این دستگاه استفاده کنید. آن‌ها مشخص نکرده‌اند که این میزان کارکرد در کدام حالت است، بنابراین به احتمال زیاد در حالت کم فشار باشد. پس انتظار داشته باشید که در حالت فشار بالا، زمان کارکرد به طور قابل توجهی کمتر باشد.

شرکت ماکیتا همچنین مجموعه‌ای از لوازم جانبی اختیاری را برای استفاده با این دستگاه و سایر کارواش خانگی‌های خود ارائه می‌دهد. این لوازم جانبی شامل موارد زیر ولی نه محدود به موارد زیر است:

  • شیلنگ بلندتر
  • فوم ساز
  • مفصل چرخشی

 

بیشتر بخوانید: تفاوت باتری های سری XGT / LXT / CXT ماکیتا

 

مشخصات کلی کارواش خانگی معرفی‌شده به شرح زیر است:

  • برند: ماکیتا
  • مدل: GWH01
  • ولتاژ: 40 ولت
  • نوع باتری: XGT
  • حداکثر فشار: 1300 PSI (90 بار)
  • حداکثر جریان آب: 1.5 GPM (5.7 لیتر در دقیقه)
  • نوع موتور: بدون جاروبک
  • جنس پمپ: برنجی
  • تفنگ و لنس: قابل تنظیم
  • مخزن شوینده: داخلی
  • طراحی: ارگونومیک و سبک
  • وزن: 18.7 پوند (بدون باتری) / 24.5 پوند (با باتری)

 

جاروبرقی عمودی 15 اینچی بدون سیم ماکیتا 40 ولت مدل GCV09L1 با فیلتر HEPA و مخزن 1.3 گالن


این جاروبرقی ایستاده جدید دارای فیلتر HEPA است که 99.97 درصد از ذرات 0.3 میکرون و بزرگتر را جذب می کند. این جاروبرقی دارای گواهی تأییدیه طلای CRI است که توسط موسسه فرش و قالیچه برای استفاده تجاری تأیید شده است. این دستگاه با باتری‌های Makita 40V XGT کار می‌کند و در صورت اتصال به باتری 8 آمپر ساعت، می‌تواند تا 160 دقیقه در حالت سبک و تا 40 دقیقه در حالت پرفشار کار کند.

قدرت مکش این جاروبرقی 64 CFM و قدرت بالابر آب آن 60 اینچ است. همچنین عرض نظافت آن 15 اینچ است. این جاروبرقی دارای 3 حالت سرعت است و چراغ‌های جلویی برای کمک به دید در نور کم و برای جاروبرقی کشیدن زیر میز و صندلی، ابزاری کاربردی است.

 

دریل بتن کن سیمی 1 اینچ SDS Plus AVT ماکیتا با دسته D و فیلتر گرد و غبار HEPA مدل HR2663

این مجموعه شامل دریل بتن کن سیمی 1 اینچ SDS Plus AVT با دسته D شکل و فیلتر گرد و غبار HEPA مدل HR2663 است.

این دریل بتن کن دارای دسته D شکل آشنا با طراحی خطی است که طول آن را افزایش می‌دهد. این طراحی به شما کمک می کند تا در مواقع نیاز به دسترسی بیشتر، مانند سوراخکاری بالای سر یا سوراخکاری کف در حالت ایستاده، تسلط بیشتری داشته باشید و مجبور نباشید زیاد زانو بزنید.

فیلتر گرد و غبار HEPA نیز در این دستگاه گنجانده شده است. این فیلتر 99.97 درصد از ذرات 0.3 میکرون و بزرگتر را جذب می کند. مخزن گرد و غبار شفاف به شما نشان می دهد که چه زمانی برای تخلیه آن باید اقدام کنید.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل