جدیدترین عینک ایمنی OTG میلواکی معرفی شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
جدیدترین عینک ایمنی OTG میلواکی معرفی شد
Ad image

رونمایی از جدیدترین عینک ایمنی OTG میلواکی

عینک‌های ایمنی یکی از تجهیزاتی هستند که برای محافظت از سلامتی افراد در محیط کار مورد استفاده قرار می‌گیرند و برندهای شناخته شده متعددی از جمله میلواکی، انواع مختلفی از عینک‌های ایمنی را در دسترس خریداران قرار می‌دهند. میلواکی اخیراً عینک ایمنی OTG جدیدی را معرفی کرده که نقاط قوت زیادی دارد. برای آشنایی با عینک ایمنی OTG میلواکی در این مقاله مجله کیف ابزار را همراهی کنید.

 

بررسی جدیدترین عینک ایمنی OTG میلواکی

میلواکی عینک‌ ایمنی جدیدی را به بازار عرضه کرده که از چشم کاربران در برابر عواملی مانند براده آهن، گرد و خاک و غیره محافظت می‌کند. عینک‌ ایمنی جدید به نحوی طراحی شده‌ تا به راحتی روی اکثر عینک‌های طبی قرار بگیرد و در برابر خراشیدگی مقاومت داشته باشد.

عینک ایمنی OTG میلواکی الزامات استاندارد ANSI/ISEA Z87.1 را برآورده می‌سازد. این عینک، در شرایط دشوار (برخورد اجسام دارای سرعت زیاد) آزمایش شده و می‌تواند درجه بالایی از حفاظت را در گرید نظامی برای کاربران به همراه بیاورد.

 

بیشتر بخوانید: کاتر جدید شرکت Civivi با نام Quick Snip

 

عینک ایمنی میلواکی به محافظ لاستیکی در قسمت بالایی فریم مجهز شده و لنز عینک نیز به داخل خم شده تا فضای خالی بین عینک و چشم کاربر را به حدقل برساند؛ بدین ترتیب تراشه‌های فلزات و غیره شانسی برای عبور از پوشش محافظ عینک و برخورد مستقیم به چشم کاربر ندارند.

همانطور که در پاراگراف قبلی عنوان شد، لنز عینک میلواکی مانند سایر عینک‌های OTG به سمت داخل خم شده و تا صورت کاربر امتداد یافته است. به علاوه، جدار خارجی لنز این عینک به پوشش مقاوم در برابر خراشیدگی و جدار داخلی آن به پوشش ضد بخار مجهز شده است.

عینک ایمنی میلواکی در دو مدل به بازار عرضه می‌شود و هر دو مدل به لنز‌های پوشش‌دار مجهز هستند:

  • مدل مجهز به لنز شفاف (48-70-2070) با قیمت 20 دلار
  • مدل مجهز به لنز دودی (48-70-2075) با قیمت 20 دلار

تاریخچه عینک ایمنی میلواکی به سال 2019 میلادی باز می‌گردد و از آن زمان تاکنون تجهیزات ایمنی را برای حفاظت از سلامتی افرادی که با ابزارهای مختلف کار می‌کنند، به بازار عرضه کرده است. این تجهیزات عبارتند از:

  • عینک‌های ایمنی که از نظر تفاوت قیمت در محدوده نسبتاً گسترده‌ای قرار می‌گیرند
  • گوشی صدا گیر
  • ماسک تنفسی یکبار مصرف
  • کلاه ایمنی
  • کمربند ایمنی
  • جلیقه
  • لوازم جانبی قابل اتصال به کلاه ایمنی
  • شلوار کار
  • دستکش کار
  • زانوبند

میلواکی تجهیزات جانبی کلاه‌های ایمنی مانند گوشی صداگیر، شیلد محافظ صورت، و شیلد محافظت در برابر آفتاب را نیز به همراه کلاه ایمنی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

در حالی که عینک‌های ایمنی OTG در اولویت هیچ یک از برندهای شناخته شده در حوزه ساخت ابزار قرار ندارند، معرفی عینک جدید از سوی میلواکی می‌تواند به خریداران کمک کند تا برای انتخاب عینک محافظ به گزینه‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

قیمت‌گذاری نسبتاً جذاب، پوشش نسبتاً کامل چشم در برابر عوامل آسیب‌زا، پوشش ضد خراشیدگی و ضد بخار از جمله نقاط قوت عینک محافظ OTG میلواکی محسوب می‌شوند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل