رونمایی از میخکوب بادی کمپرسوری میلواکی 2541-20

توسط M.Amin افزودن دیدگاه
رونمایی از میخکوب بادی کمپرسوری میلواکی 2541-20
Ad image

میلواکی باز هم با معرفی محصولات جدید از سیستم M12 خود خبرساز شده است. این بار، میخکوب بادی کمپرسوری میلواکی (نالر) جدیدی به نام M12 FUEL 18 گیج را عرضه کرده‌اند. به گزارش مجله کیف ابزار، این ابزار که معمولا با باتری‌های 18 ولت یا 20 ولت کار می‌کند، اکنون کوچک‌تر شده تا با سیستم 12 ولت آن‌ها سازگار باشد. در ادامه نگاهی به این محصول جدید می‌اندازیم.

ویژگی‌های میخکوب بادی کمپرسوری میلواکی 2541-20

ما تا به حال میخکوب‌های زیادی از نوع 18 گیج را به صورت بی سیم دیده ایم. این چیز جدیدی نیست، اما چیزی که کارشناسان را در مورد این میخکوب 18 گیج جدید تحت تاثیر قرار می‌دهد، این است که با باتری 12 ولت کار می‌کند. تا به حال فقط مدل‌های 18 یا 20 ولتی را دیده شده بود. بنابراین، این که میلواکی توانسته است این ابزار را برای سیستم 12 ولتی خود بسازد، قابل توجه است. البته با توجه به سابقه آن‌ها در این زمینه، نباید هم تعجب کنیم.

نحوه کار با ابزار جدید میلواکی

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، میخکوب جدید M12 Fuel 18 گیج بسیار کوچک است، اندازه آن کمی از یک منگنه برقی مدل T50 بزرگتر نیست. این به لطف موتور بدون ذغال (Brushless) FUEL آن‌ها و همچنین فناوری میخکوب با فنر هوای نیتروژن آن‌ها است. این فناوری نه تنها باعث می شود زمان تاخیر (ramp up time) برای شلیک میخ وجود نداشته باشد، بلکه این امکان را به شما می دهد که میخ ها را به صورت هم سطح یا کمی فرو رفته در چوب های نرم و سخت تنظیم کنید.

 میخکوب جدید میلواکی در جاهای کوچک

محدودیت این میخکوب کوچک احتمالا این است که‌نمی تواند میخ‌های 2 اینچی (5.08 سانتی متر) را جایگذاری کند و تنها تا 1 و نیم اینچ (3.81 سانتی متر) را پشتیبانی می‌کند. اما با توجه به اینکه در عوض یک میخکوب بسیار جمع و جور و سبک به دست می‌آورید، این ایرادی به حساب نمی آید.

وزن این ابزار با باطری 2 آمپر ساعت تنها 4.6 پوند (حدود 2.1 کیلوگرم) و بدون باتری 4.2 پوند (حدود 1.9 کیلوگرم) است. از آنجایی که میخکوب‌های بی‌سیم به دلیل داشتن موتور و باتری اضافه معمولا وزن زیادی دارند، کاهش وزن این مدل بسیار قابل تقدیر است. به لطف طول 9.8 اینچی (حدود 25 سانتی متری)، اندازه جمع و جور این میخکوب باعث می‌شود در مکان هایی جا شود که سایر میخکوب‌ها نمی‌توانند.

 

بیشتر بخوانید: نسخه بروز شده اره گردبر و دستگاه لوله بر M12 Fuel میلواکی رونمایی شد

 

ویژگی‌های دیگر این میخکوب شامل حالت‌های شلیک تکی (تک ضربه) و شلیک چند دفعه‌ای (بصورت مداوم) با دکمه انتخابگر و همچنین دکمه روشن/خاموش است. این میخکوب دارای گیره کمربند برای حمل آسان، تنظیم عمق بدون نیاز به ابزار و اهرم خلاص کننده انسداد است.

ظرفیت خشاب آن 110 میخ است و می تواند تا 700 میخ با یک بار شارژ شلیک کند، اگرچه هیچ اشاره‌ای به ظرفیت باتری مورد استفاده نشده است. حدس زده می‌شود که 700 میخ با یک باتری 2 آمپر ساعت قابل شلیک است، زیرا همان باتری است که برای وزن دستگاه ذکر شده است. شایان ذکر است که میخکوب‌های مختلف بادی در این لینک قابل خرید هستند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل