معرفی نسل جدید آچارهای کلاغی و شلاقی شرکت بوش

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی نسل جدید آچارهای کلاغی و شلاقی شرکت بوش
Ad image

آشنایی با نسل جدید آچارهای کلاغی و شلاقی شرکت بوش

به گزارش مجله کیف ابزار، روند تولید و معرفی ابزارهای دستی شرکت بوش با شیب نسبتا تندی در حال افزایش بوده و سبد این محصولات با معرفی انواع ابزارهای عایق، آچارهای لوله‌کشی و پیچ‌گوشتی‌های جدید در حال تکمیل و بروزرسانی است که از میان آنها می‌توان به نمونه‌های مختلف انبرهای کلاغی و آچارهای شلاقی اشاره کرد. محصولات جدید شرکت بوش از نظر ساختار و طراحی ظاهری تا حد زیادی به محصولات شرکت Knippex شباهت دارند و در حال حاضر ابزارهای متنوعی از نمونه‌های 10 اینچی روانه بازار شده‌اند و احتمال تولید سایزهای مختلف نیز در آینده نزدیک وجود دارد.

انبرهای کلاغی جدید شرکت بوش

انبر کلاغی جدید شرکت بوش از ساختار ساده و عملکرد آسانی برخوردار است و برای ایجاد تسلط بیشتر و کنترل بهتر، از دستگیره‌های نرم لاستیکی استفاده می‌کند. زبانه‌های این انبر کلاغی مانند طراحی خاص شرکت کنیپکس و سایر نمونه‌های مشابه به صورت تخت طراحی شده است و میزان بازشوندگی آن در نمونه 10 اینچی (250 میلی‌متری) به 48 میلی‌متر می‌رسد که با استفاده از سایزبندی اینچی و میلی‌متری موجود در دو طرف ابزار می‌توان دهانه آن را به اندازه دلخواه تغییر داد. همچنین وجود قفل دکمه‌ای در این انبر کلاغی به عنوان یک ویژگی مهم و کاربردی از باز و بسته شدن ناخواسته دهانه ابزار در حین انجام فعالیت‌های سنگین و اعمال فشار جلوگیری می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: چاقوی جیبی و تاشوی همه کاره Ant Design Zen

 

محصول دیگر شرکت بوش یک انبر کلاغی با زبانه‌های شیاردار است که با برخورداری از سایز 10 اینچی و مکانیزم قفل اتومات، امکان کار با انواع لوله‌های فلزی تا قطر 46 میلی‌متر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از نظر طراحی ظاهری به محصولات خانواده Knipex Cobra شباهت دارد.

آچارهای شلاقی جدید بوش

اما این پایان ماجرا نیست و شرکت بوش با معرفی دو آچار شلاقی جدید، نیاز کاربران برای فعالیت در محیطهای محدود و بسته را نیز به خوبی برطرف کرده است. به طور کلی این دو محصول از نظر ساختار و زاویه دهانه با یکدیگر تفاوت دارند و با ارائه یک نمونه 90 درجه و یک نمونه 45 درجه با عرض دهانه 60 میلی‌متر، به شکل ویژه برای انجام فعالیت‌های تاسیساتی طراحی شده‌اند. تغییر سایز دهانه این دو محصول به وسیله یک پیچ تنظیم انجام می‌شود که با وجود بدنه فلزی مقاوم از جنس آلیاژ کروم-وانادیوم و زبانه‌های سخت‌کاری شده، امکان اعمال نیروی مناسب و موثر بر روی انواع اتصالات را فراهم می‌کنند.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل