بررسی یکی از کوچک‌ترین مترهای لیزری دنیا

آخرین کامنت های سایت

اندازه‌گیری طول یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین فرآیندهای مرتبط به فعالیت‌های فنی و به ویژه پروژه‌های ساختمانی است که انجام این کار به شکل متداول و دستی، مشکلات مختلفی مانند صرف زمان و انرژی زیاد، امکان بروز خطا، نیاز به شخص دوم برای نگه داشتن انتهای متر و از همه مهم‌تر ناتوانی در اندازه‌گیری فواصل طولانی به ویژه در ارتفاع و در زمان وجود مانع میان دو نقطه موردنظر اشاره کرد.

اما با وجود مترهای لیزری، کلیه مشکلات فوق تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کنند و ما با استفاده از یک ابزار کوچک، دقیق و حرفه‌ای می‌توانیم فاصله دو نقطه مختلف را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل میزان خطا، اندازه‌گیری کنیم و علاوه بر طول، پارامترهای مختلف دیگری مانند حجم، مساحت، شیب و سایر پارامترهای مهندسی را نیز در اختیار داشته باشیم و در محاسبات خود از آنها بهره ببریم. البته استفاده از متر لیزری در مشاغلی مانند آهنگری یا دکوراسیون داخلی چندان مرسوم نیست اما زمانی‌که پای فواصل طولانی در میان باشد، قطعا قابلیت‌های این محصول کاربردی به چشم خواهد آمد.

در این ویدئوی آموزشی از سایت کیف ابزار به سراغ متر لیزری هیوندای مدل DM 404 می‌رویم و ویژگی‌ها و امکانات مختلف آن را بررسی می‌کنیم. نکته بسیار مهم در خصوص این محصول به ابعاد بسیار کوچک آن مربوط می‌شود؛ بنابراین اگر به دنبال خرید یک متر لیزری جمع‌وجور و عالی هستید، می‌توانید این محصول را با بهترین قیمت و همراه با گارانتی اصلی از فروشگاه کیف ابزار سفارش بدهید و از امکانات ویژه و خاص آن لذت ببرید. همچنین برای مشاهده سایر مترهای لیزری موجود در فروشگاه می‌توانید وارد دسته‌بندی اصلی مترهای لیزری شوید و از مدل‌ها و برندهای مختلف این محصول دیدن کنید.

سنباده لرزان تخت بخریم یا گرد؟
مطلب قبلی
سنباده لرزان تخت بخریم یا گرد؟
مطلب بعدی
معرفی و بررسی اینورتر جوشکاری 200 آمپر دکو +DKPL
معرفی و بررسی اینورتر جوشکاری 200 آمپر دکو +DKPL
منو
شماره تماس:
021-91003435