تفاوت فرز انگشتی گلو بلند و گلو کوتاه

آخرین کامنت های سایت

فرزها از جمله ابزارهای بسیار کارآمد و مهم در صنایع مختلف محسوب می‌شوند و انجام برخی از فعالیت‌ها رابطه تنگاتنگی با قابلیت‌ها و امکانات این ابزار دارد. به طور کلی فرزهای خانگی و کارگاهی به سه دسته اصلی شامل فرزهای آهنگری یا فرزهای سنگبری، فرزهای مینیاتوری و فرزهای انگشتی تقسیم می‌شوند که فرزهای آهنگری و سنگبری به دلیل ارائه قدرت بسیار زیاد، دقت و ظرافت کمتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و بیشتر برای انجام عملیات بُرش و ساب در مقیاس بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از طرفی می‌توان فرزهای مینیاتوری را به عنوان نقطه مقابل فرزهای آهنگری و سنگبری در نظر گرفت که به شکل ویژه برای انجام فعالیت‌هی ظریف و حساس کاربرد دارند و نکته جالب اینکه بسیاری از کاربران، فرق فرز انگشتی و فرز مینیاتوری را نمی‌دانند و آنها را به عنوان یک محصول در نظر می‌گیرند.

در واقع فرزهای انگشتی، نقطه میانی فرزهای معمولی و فرزهای مینیاتوری هستند و قدرت بیشتری نسبت به فرزهای مینیاتوری ارائه می‌دهند و در حالت کلی به دو نوع گلو بلند و گلو کوتاه تقسیم می‌شوند. معمولا نمونه‌های گلو بلند و گلو کوتاه از نظر ساختار و توان هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند اما نکات خاصی در خصوص آنها وجود دارد که در این ویدئو به طور کامل با آنها آشنا می‌شویم.

محصولات مورد استفاده در این ویدئو شامل فرز انگشتی گلو کوتاه هیوندای مدل HP2710 و فرز انگشتی گلو بلند هیوندای مدل HP2720 هستند و از جمله محصولات باکیفیت و پرفروش شرکت هیوندای محسوب می‌شوند که برای بررسی و خرید آنها می‌توانید وارد دسته‌بندی اختصاصی فرزهای انگشتی در سایت کیف ابزار شوید.

معرفی و بررسی اینورتر جوشکاری 200 آمپر دکو +DKPL
مطلب قبلی
معرفی و بررسی اینورتر جوشکاری 200 آمپر دکو +DKPL
مطلب بعدی
بررسی دستگاه جوش 200 آمپر الکتروجوش مدل 200ED
بررسی دستگاه جوش 200 آمپر الکتروجوش مدل 200ED
منو
شماره تماس:
021-91003435