قلق‌ها و نکات مهم کار با اره عمودبر

آخرین کامنت های سایت

بُرش قطعات فلزی، چوبی، پلاستیکی و غیره از جمله فعالیت‌های بسیار ضروری در صنایع مختلف محسوب می‌شوند و ابزارآلات مختلفی نیز برای انجام این کار وجود دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اره عمودبر اشاره کرد. تقریبا می‌توان گفت که این اره، با شبیه‌سازی عملکرد اره‌های دستی و اضافه کردن قابلیت‌های دیگر، فرآیند بُرش قطعات مختلف را با سرعت و راحتی بیشتری همراه می‌کند.

البته باید توجه داشت که این ابزار به دلیل محدودیت‌های موجود در بخش تیغه و قدرت موتور، تنها برای بریدن صفحات با ضخامت کم مناسب است و در واقع می‌توان اره عمودبر را به عنوان یک ابزار تخصصی در زمینه چوب در نظر گرفت. با اینکه اره‌های عمودبر، دقت بُرش و ظرافت کمتری نسبت به اره‌های دیسکی ارائه می‌دهند اما مهمترین ویژگی این ابزار به قابلیت بُرش منحنی مربوط می‌شود که این قابلیت بجز در اره‌های مویی در هیچ ابزار بُرش دیگری وجود ندارد.

نکته مهم دیگر در خصوص اره عمودبُر به ابعاد کوچک، وزن سبک و امکان جابجایی آسان آن مربوط می‌شود و این ابزار را به یک انتخاب ایده‌آل برای استفاده در مشاغل سیار و کار در محل پروژه‌هایی مانند نصب کابینت و ساخت در و پنجره‌های چوبی تبدیل می‌کند. در این ویدئو، مهمترین نکات در خصوص اره‌های عمودبر، موارد ایمنی و شرایط استفاده درست از این ابزار پرکاربرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شرکت رونیکس از جمله برندهای مطرح در زمینه تولید انواع اره‌های عمودبر است و در ساخت این ویدئو از اره عمودبر شارژی رونیکس مدل 8608 استفاده شده که از محصولات خوب و باکیفیت بازار محسوب می‌شود. برای خرید ابزار می‌توانید سفارش خودتان را در فروشگاه اینترنتی کیف ابزار ثبت کنید و این کالا را با ارسال رایگان، گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش ویژه در هر نقطه از کشور تحویل بگیرید. همچنین برای مشاهده سایر محصولات این گروه، می‌توانید از دسته‌بندی اره عمودبر در سایت کیف ابزار دیدن کنید.

بررسی دستگاه جوش 200 آمپر الکتروجوش مدل 200ED
مطلب قبلی
بررسی دستگاه جوش 200 آمپر الکتروجوش مدل 200ED
مطلب بعدی
بررسی انبر قفلی مهدوی مدل VG-M
بررسی انبر قفلی مهدوی مدل VG-M
منو
شماره تماس:
021-91003435