کمپرسور باد سایلنت 3 لیتری روما مدل 2-1180FS

آخرین کامنت های سایت

کمپرسور باد، یک ابزار بادی یا پنوماتیکی است که با مکش هوای پیرامون و فشرده‌سازی آن در داخل یک مخزن، امکان استفاده از جریان هوای پرفشار را در اختیار طیف وسیعی از ابزارهای مرسوم در فعالیت‌های رنگ‌آمیزی، تعمیراتی، مونتاژ، نصب و غیره قرار می‌دهد.

به طور کلی خانواده کمپرسورهای بادی به دلیل استفاده از موتورهای پیستونی و مخزن‌های حجیم، دارای ابعاد فیزیکی بزرگ و وزن نسبتا سنگینی هستند که این مشکلات، فرآیند جابجایی و راه‌اندازی آنها را به یک معضل جدی در مشاغل سیار تبدیل می‌کند. همچنین استفاده از مخزن‌های کم‌حجم به دلیل تخلیه سریع هوا و نیاز به فعالیت مداوم دستگاه، باعث استهلاک بیش از حد و ایجاد هزینه‌های فراوان برای کاربران می‌شود؛ به همین دلیل انتخاب و خرید یک کمپرسور باد مناسب همواره به عنوان یکی از سوالات پرتکرار در صنعت ابزارهای نیوماتیکی بوده است.

اما در میان تنوع بالای کمپرسورهای باد موجود در بازار، محصولاتی مانند کمپرسور باد سایلنت 3 لیتری روما مدل 2-1180FS یک محصول خاص و استثنایی محسوب می‌شود که در کنار ابعاد کوچک و وزن بسیار مناسب خود از مشخصات فنی قابل توجهی نیز برخوردار است و توانایی‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کمپرسور باد روما مدل 2-1180FS دارای یک موتور 1180 وات و دو عدد سیلندر با ساختار Oil-Free یا بدون روغن است و از این حیث در دسته محصولات بی‌صدا یا سایلنت قرار می‌گیرد. این کمپرسور به یک مخزن 3 لیتری مجهز شده و با توجه به سرعت چرخش موتور در بازه 2800 تا 3400 دور در دقیقه، در کمتر از 15 ثانیه پُر می‌شود و با برخورداری از حداکثر فشار خروجی 8 بار، دبی خروجی 75 لیتر در دقیقه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر مشخصات فنی این ابزار بادی می‌توان به کلید اتومات، درجه فشار، رله محافظ اضافه بار، فیلتر هوای ورودی، کوپلینگ اتصال خروجی و شیر تخلیه مخزن اشاره کرد که تنها با وزن 11 کیلوگرم، آن را به یک گزینه عالی برای مصارف حرفه‌ای و سیار تبدیل می‌کند. ابعاد این محصول 36×28×35 سانتی‌متر است و همراه با گارانتی 18ماهه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

اره زنجیری بنزینی هیوندای مدل TURBO-260
مطلب قبلی
اره زنجیری بنزینی هیوندای مدل TURBO-260
مطلب بعدی
تعویض سریع لاستیک با مجموعه پنچرگیری رویال مدل L900
تعویض سریع لاستیک با مجموعه پنچرگیری رویال مدل L900
منو
شماره تماس:
021-91003435