تعویض سریع لاستیک با مجموعه پنچرگیری رویال مدل L900

آخرین کامنت های سایت

بدون شک همه صاحبان خودرو، حداقل یکبار با معضل پنچر شدن یا کم‌باد بودن لاستیک خودرو مواجه شده‌اند اما این مشکل برای بسیاری از افراد و به ویژه رانندگان خانم به معنی مقابله با یک مشکل جدی و حاد است که معضلات مختلفی مانند سنگین بودن لوازم، عدم آشنایی با مراحل انجام کار، کثیف شدن لباس، زمان‌بر بودن مراحل و ... را به دنبال خواهد داشت که با استفاده از مجموعه پنچرگیری رویال مدل L900 می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات فوق را به طور کامل برطرف کرد.

این مجموعه علاوه بر پنچرگیری لاستیک خودرو، دارای موارد استفاده بسیار گسترده‌ای است که آن را به یک ابزار کاربردی برای افراد مختلف تبدیل می‌کند. سه بخش اصلی این مجموعه شامل کمپرسور باد فندکی، جک هیدرولیک و آچار بکس فندکی است که همراه با اقلام جانبی دیگر نظیر رابط فندکی به سرباتری، دستکش ایمنی، تسمه بکسل، افزاینده 3.5 متری کابل فندکی، سری بکس در چهار سایز مختلف، شیشه‌شکن اضطراری، دو عدد پایه جک، ابزار خارج کردن قالپاق، سری‌های باد، آچار آزادسازی جک و کیف حمل BMC در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تغذیه بخش‌های اصلی این مجموعه توسط ولتاژ 12 ولت و از طریق رابط فندکی یا اتصال مستقیم به باتری انجام می‌شود. جک هیدرولیک این مجموعه امکان بلند کردن انواع خودروهای سواری معمولی و شاسی‌بلند با حداکثر وزن 3 تن را دارد. ساختار کمپرسور باد نیز به صورت یک موتور تک‌سیلندر با فشار خروجی 150PSI است که با برخورداری از چراغ قوه داخلی، امکان کار در شرایط نوری ضعیف را نیز فراهم می‌کند. آچار بکس مجموعه رویال L900 نیز علیرغم استفاده از موتور DC با تولید گشتاور 480 نیوتن‌متر، توانایی باز کردن پیچ‌های تا سایز 23 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر امکانات پرشمار و ویژه این مجموعه می‌توان به وجود 3 عدد فیوز یدکی و رابط تبدیل فندکی به سرباتری برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به سیم‌کشی داخلی خودرو، کابل رابط 3.5 متری برای دسترسی سریع و آسان به نقاط مختلف، ارائه کیف ابزار BMC برای حمل و جابجایی اقلام مجموعه و نصب شبرنگ برای استفاده از کیف به عنوان تابلو هشدار و وجود سوزن با سایزهای مختلف برای باد زدن توپ، لاستیک، قایق و غیره اشاره کرد.

به طور کلی مجموعه پنچرگیری رویال مدل L900 با برخورداری از ابزارهای تخصصی و ارائه لوازم جانبی کامل، امکان انجام طیف وسیعی از فعالیت‌های خودرویی، خانگی و تفریحی را با قیمتی بسیار در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کلیه مشتریان از هر نقطه کشور می‌توانند این محصول را به صورت نقدی و اقساطی از فروشگاه کیف ابزار خریداری کرده و سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و همراه با خدمات مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای خرید ابزار دریافت کنند.

کمپرسور باد سایلنت 3 لیتری روما مدل 2-1180FS
مطلب قبلی
کمپرسور باد سایلنت 3 لیتری روما مدل 2-1180FS
منو
شماره تماس:
021-91003435