قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل HP3018

آخرین کامنت های سایت

هرس‌کاری و حذف شاخه‌های زائد، یکی از نیازهای ضروری برای حفظ سلامت درختان، افزایش سرعت رشد و زیبایی گیاهان محسوب می‌شود و همه افرادی که در منزل‌های ویلایی یا محیطهای باغی زندگی می‌کنند، کم و بیش با اهمیت این موضوع آشنا هستند و گاها به صورت شخصی، انجام این فرآیند را بر عهده می‌گیرند.

اما با اینکه انجام عملیات هرس‌کاری در نگاه اول چندان سخت به نظر نمی‌رسد و بسیاری از افراد با شوق و علاقه مضاعف وارد این فعالیت می‌شوند اما باید در نظر داشت که وجود ابزارآلات مناسب در کنار دانش و قدرت بدنی کافی از جمله موارد ضروری برای انجام صحیح این فعالیت بوده و عدم تعادل میان این موارد می‌تواند به خستگی کاربر و ایجاد آسیب‌های فیزیکی بر روی درختان و گیاهان منجر شود.

بدون شک وجود ابزارآلات مناسب، یکی از الزامات اساسی در حین انجام عملیات هرس‌کاری است و ابزارهای مختلفی مانند اره و قیچی باغبانی دستی به عنوان ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات باغبانی، به شکل گسترده در زمینه هرس‌کاری و شاخه‌زنی انواع گیاهان و درختان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما به هر حال این گروه از ابزارهای دستی تنها برای انجام موارد جزئی و در بازه‌های زمانی کوتاه کاربرد داشته و در استفاده مداوم و در حجم بالا مشکلات خاصی را برای کاربران ایجاد می‌کند که در این موارد استفاده از نمونه‌های برقی و شارژی مانند قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل HP3018 می‌تواند قابلیت‌های بسیار مفیدی را در اختیار علاقمندان به طبیعت قرار بدهد.

این قیچی باغبانی شارژی دارای تیغه‌های بسیار مقاوم از جنس آلیاژ کروم وانادیوم است و به طور کلی برای بریدن شاخه‌های با حداکثر قطر 25 میلی‌متر کاربرد دارد. وزن کلی این ابزار تنها 900 گرم است و در استفاده مداوم و در حین کار در ارتفاع مانع از خستگی دستان کاربر می‌شود. تامین انرژی دستگاه از طریق باتری 18 ولتی با ظرفیت 2Ah انجام می‌شود که با هربار شارژ کامل، امکان فعالیت مداوم به مدت 2 تا 4 ساعت را فراهم می‌کند.

قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل HP3018 همراه با دو عدد باتری، سنگ تیزکن تیغه، 2 عدد آچار آلن، ظرف روغن و گیریس مخصوص در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. نکته جالب اینکه در این محصول با وجود باتری یدکی، زمان شارژ مجدد 1 ساعته و قدرت شارژدهی 2 تا 4 ساعته، هیچ مشکلی از بابت انجام فعالیت‌های مداوم و طولانی وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر فروشگاه کیف ابزار به عنوان نماینده رسمی ابزارآلات هیوندای در ایران، امکان خرید نقدی و اقساطی این محصول را همراه با گارانتی رسمی 12 ماهه شرکت ایران هیوندای در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار داده است.

شلنگ جمع‌کن اتومات 20 متری Giraffe Tools
مطلب قبلی
شلنگ جمع‌کن اتومات 20 متری Giraffe Tools
مطلب بعدی
اره زنجیری اقتصادی و حرفه‌ای وی تولز مدل VT50
اره زنجیری اقتصادی و حرفه‌ای وی تولز مدل VT50
منو
شماره تماس:
021-91003435