اره زنجیری اقتصادی و حرفه‌ای وی تولز مدل VT50

آخرین کامنت های سایت

بدون شک بریدن الوارهای چوبی و قطع تنه درختان بزرگ بدون وجود ابزارهای حرفه‌ای مانند اره‌های زنجیری قدرتمند امکان‌پذیر نیست و اره‌های زنجیری بنزینی به دلیل برخورداری از قدرت بسیار بالا در مقایسه با نمونه‌های برقی و شارژی، به عنوان بهترین گزینه برای انجام فرآیندهای مختلف بُرش چوب در حجم بالا محسوب می‌شوند.

در حالت کلی، بخش موتور و تیغه یک اره زنجیری به عنوان مهمترین اجزای موثر در کارآیی و عملکرد آن به شمار می‌روند اما نباید فراموش کرد که افزایش کیفیت و بهره‌وری در این دو بخش به شکل مستقیم بر روی قیمت محصول تاثیرگذار بوده و خرید آن را از دایره انتخاب بسیاری از کاربران خارج می‌کند.

اما با وجود محصولات خاصی مانند اره زنجیری وی تولز مدل VT50، امکان استفاده از یک اره زنجیری بنزینی قدرتمند و حرفه‌ای در اختیار طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و آن را به یکی از بهترین و ارزشمندترین نمونه‌های رده نیمه‌حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

این اره زنجیری بنزینی دارای یک موتور دوزمانه هواخنک با توان 2200 وات است که با استفاده از کاربراتور باکیفیت شرکت والبرو ژاپن، میزان کارآیی و مصرف سوخت دستگاه را در بهترین سطح ممکن حفظ می‌کند. همچنین با وجود تیغه و ساطوری شرکت ارگون آلمان می‌توان با خیال آسوده و با کمترین میزان از خطرات احتمالی، کلیه فعالیت‌های بُرش را با سرعت و دقت بالا به پایان رساند.

از دیگر ویژگی‌های خاص اره زنجیری وی تولز مدل VT50 می‌توان به موتور 58 سی‌سی با سرعت چرخش آزاد در بازه 3200 تا 11000 دور در دقیقه، مخزن سوخت 550 میلی‌لیتری، مخزن روغن 260 میلی‌لیتری، تیغه و ساطوری 50 سانتی‌متری با قابلیت بُرش قطعات چوبی با قطر 45 سانتی‌متر و قابلیت تنظیم آسان کشش تیغه اشاره کرد که ترکیب این ویژگی‌ها با توجه به قیمت محصول، ارزش خرید بسیار بالایی را برای آن رقم می‌زنند.

قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل HP3018
مطلب قبلی
قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل HP3018
مطلب بعدی
باز کردن لوله با دریل؟ نکنید این کارو!
باز کردن لوله با دریل؟ نکنید این کارو!
منو
شماره تماس:
021-91003435