آشنایی با فرز چندکاره محک مدل MFT 250

آخرین کامنت های سایت

فرزهای چندکاره که به آنها فرز همه‌کاره نیز گفته می‌شود، برخلاف فرزهای سنگبری و آهنگری در دسته ابزارهای قدیمی قرار نمی‌گیرند و به طور کلی به عنوان یک ابزار نوظهور شناخته می‌شوند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران با قابلیت‌ها و کاربردهای این ابزار آشنایی نداشته باشند و از توانایی‌های خاص آن بی‌بهره بمانند.

فرز چندکاره از نظر شکل ظاهری تا حد زیادی به فرزهای معمولی شباهت دارد اما با این تفاوت که عملکرد بخش شفت در این محصول برخلاف حرکت چرخشی در فرزهای متداول دارای حرکات رفت و برگشتی یا ارتعاشی است که باعث ایجاد قابلیت‌های منحصربفرد برای این ابزار می‌شود و آن را به یک محصول همه‌کاره یا به عبارت بهتر چندکاره تبدیل می‌کند.

از کاربردهای فرزهای چندکاره می‌توان به سنباده‌زنی، تراش‌کاری، ایجاد بُرش‌های دقیق، کنده‌کاری و غیره اشاره کرد. در واقع این دستگاه دارای مصارف خاصی نیست و در هر زمینه‌ای می‌توان از عملکردهای متنوع آن بهره برد. البته قیمت فرزهای چندکاره ممکن است محدودیت‌های خاصی را برای خریداران به وجود بیاورد اما با تولید محصولاتی مانند فرز چندکاره محک مدل MFT-250 استفاده از قابلیت‌های این ابزار کاربردی برای بسیاری از کاربران امکان‌پذیر خواهد بود.

از نظر فنی، فرز چندکاره محک مدل MFT-250 دارای یک موتور 250 وات است که با امکان تنظیم سرعت در 6 حالت مختلف و با ایجاد حداکثر 11000 تا 20000 نوسان در دقیقه، امکان انجام فعالیت‌های مختلف را با دقت بسیار زیاد فراهم می‌کند. بخش شفت این دستگاه نیز با قابلیت تنظیم در 12 حالت مختلف، امکان دسترسی به نقاط مختلف را به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فرز چندکاره محک مدل MFT-250 تنها 1100 گرم وزن دارد و دارای 4 عدد سری مختلف و 4 عدد ورق سنباده‌زنی است که با برخورداری از گارانتی 12 ماهه شرکت محک در دسته ابزارهای خوش‌قیمت و باکیفیت ایرانی قرار می‌گیرد و امکان خرید حضوری، اینترنتی و اقساطی آن از طریق فروشگاه کیف ابزار امکان‌پذیر است.

معرفی چسب ضد آب گوریلا
مطلب قبلی
معرفی چسب ضد آب گوریلا
مطلب بعدی
معرفی اره فارسی‌بُر دوکاره محک مدل MTS-255
معرفی اره فارسی‌بُر دوکاره محک مدل MTS-255
منو
شماره تماس:
021-91003435