معرفی اره فارسی‌بُر دوکاره محک مدل MTS-255

آخرین کامنت های سایت

اره فارسی‌بُر بیشتر برای ایجاد بُرش‌های زاویه‌دار بر روی قطعات کوچک تا متوسط کاربرد دارد و اره میزی نیز به شکل خاص برای ایجاد بُرش‌های طولی در قطعات با ابعاد بزرگ کاربرد دارد. به همین دلیل ترکیب این دو قابلیت مهم می‌تواند در هر شغلی، امکانات مختلفی را در اختیار صاحبان کسب‌وکارها قرار بدهد.

به ویژه اینکه در مشاغل سیار به دلیل محدودیت در حمل و استفاده از ابزارآلات موردنیاز، وجود یک ابزار ترکیبی می‌تواند دست متخصصان فعال در مشاغل مختلف مانند کابینت‌سازی، طراحی دکور، نمای داخلی و غیره را برای حمل راحت ابزارهای گوناگون باز گذاشته و سطح امکانات آنها را در حین اجرای پروژه‌های مختلف به شکل قابل توجهی افزایش بدهد.

اره فارسی‌بُر دوکاره محک مدل MTS-255 یک ابزار بُرش حرفه‌ای با طیف وسیعی از قابلیت‌های گوناگون است که قابلیت‌های مختلف یک اره فارسی‌بُر و اره میزی را به شکلی هوشمندانه با یکدیگر ترکیب کرده و محصولی باکیفیت، کاربردی و البته خوش‌قیمت را در اختیار استادکاران و علاقمندان صنعت چوب قرار داده است.

از نظر مشخصات فنی باید گفت که موتور مورد استفاده در این محصول با برخورداری از توان 1900 وات و با قابلیت ایجاد سرعت چرخش 4700 دور در دقیقه، امکان استفاده از انواع تیغه‌های 255 میلی‌متری را فراهم می‌کند. اغلب بخش‌های اره فارسی‌بُر دوکاره محک مدل MTS-255 از جنس آلومینیوم ساخته شده است که علاوه بر ایجاد وزن مناسب 17 کیلوگرمی، مقاومت و استحکام فیزیکی دستگاه را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

این محصول دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله شرکت محک بوده و همراه با دو تیغه 255 میلی‌متری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین فروشگاه کیف ابزار به عنوان مرجع تخصصی بررسی و فروش انواع ابزارهای حرفه‌ای، امکان خرید نقدی و اقساطی اره فارسی‌بُر دوکاره محک مدل MTS-255 را به صورت اینترنتی و حضوری برای مشتریان سراسر کشور فراهم کرده است.

آشنایی با فرز چندکاره محک مدل MFT 250
مطلب قبلی
آشنایی با فرز چندکاره محک مدل MFT 250
مطلب بعدی
آچار ترکمتر دستی و نحوه استفاده از آن
آچار ترکمتر دستی و نحوه استفاده از آن
منو
شماره تماس:
021-91003435