معرفی میخکوب نواری هیوندای مدل HCN-9045

آخرین کامنت های سایت

میخکوب‌ها از جمله ابزارهایی هستند که فرآیند وارد کردن میخ به سطوح مختلف را با سرعت و دقت بسیار زیادی انجام می‌دهند و کاربران با کمترین میزان خستگی و بدون استفاده از ابزارهای دستی متداول مانند چکش می‌توانند تعداد بسیار زیادی از انواع میخ را در فعالیت‌های مختلف مورد استفاده قرار بدهند. علاوه بر این، میخکوب‌ها احتمال خم شدن میخ‌ها را به طور کامل از بین می‌برند و کاربرد بسیار گسترده‌ای در صنعت مبلمان، تزئینات ساختمانی و دکوراسیون داخلی دارند.

معمولا میخکوب‌ها در دو نوع بادی و برقی تولید می‌شوند که نمونه‌های بادی دارای قدرت کمتر، ابعاد کوچکتر و وزن سبکتری هستند و کاربرد بسیاری زیادی در مشاغل سیار و فعالیت‌های سبک دارند. اما میخکوب‌های بادی یا نیوماتیک برای انجام عملیات میخکوبی نیازمند یک منبع باد خارجی مانند کمپرسور هوا هستند و در مقایسه با نمونه‌های برقی از قدرت و کارآیی بسیار بیشتر و همچنین استهلاک کمتری برخوردارند و به دلیل حجم و وزن بالا، بیشتر در کارگاه‌ها و محیط‌های ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت ابزارآلات هیوندای یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید ابزارآلات است و به تازگی خط جدیدی از محصولات خود را روانه بازار کرده است که از میان آنها می‌توان به میخکوب نواری هیوندای مدل HCN-9045 اشاره کرد. این میخکوب دارای مکانیزم بادی است و با قدرت حیرت‌انگیز خود می‌تواند تعداد زیادی از انواع میخ را در کمترین زمان ممکن وارد سطوح مختلف کند.

استاندارد میخ‌های مورد استفاده در این میخکوب از نوع معمولی و مته‌ای با شماره 18 (Gauge) و طول 45 تا 70 میلی‌متر است که با وجود یک خشاب پرظرفیت 300تایی می‌توان تعداد بسیار زیادی از انواع میخ را به صورت همزمان در اختیار گرفت.

برای خرید این ابزار حرفه‌ای همراه با گارانتی 12 ماهه شرکت ایران هیوندای می‌توانید سفارش خودتان را از هر نقطه کشور در فروشگاه کیف ابزار ثبت کنید و این محصول را با تضمین سلامت فیزیکی و همره با خدمات پشتیبانی حرفه‌ای در محل کار یا درب منزل خود تحویل بگیرید و با خیال راحت از آن استفاده کنید زیرا کیف ابزار، ضمانت واقعی خرید شماست.

معرفی دریل پیچ‌گوشتی شارژی میلواکی مدل M12 FDDXKIT-202X
مطلب قبلی
معرفی دریل پیچ‌گوشتی شارژی میلواکی مدل M12 FDDXKIT-202X
مطلب بعدی
معرفی دریل پیچ‌گوشتی شارژی 16 ولت زیمبرگ مدل PZB 3216
معرفی دریل پیچ‌گوشتی شارژی 16 ولت زیمبرگ مدل PZB 3216
منو
شماره تماس:
021-91003435